Jak postupovat v případě poškození či ztráty dekódovací karty typu Irdeto
V případě poškození či ztráty vaší dekódovací karty typu Irdeto (nebo karty NEXT) je možné požádat o náhradní kartu za poplatek 550 Kč, a to písemně na Zákaznickém servisu Skylink:
- Elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře.
- Poštou na adresu Satelitní televize Skylink P.O.BOX 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika.
V žádosti je potřeba uvést:
- Číslo původní dekódovací karty.
- Registrační údaje (jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mail).
Náhradní karta bude doručena na uvedenou adresu na dobírku v ceně 550 Kč (poštovné hradí Skylink).
Další podmínky pro získání náhradní karty:
- Původní dekódovací karta musí být aktivní – je na ní předplacen libovolný programový balíček.
- Po doručení je potřeba registrovat náhradní kartu, a to vyplněním registračního formuláře, který je součástí průvodního dopisu a jeho zasláním na Zákaznický servis Skylinku (elektronicky nebo poštou).
- Po registraci získá náhradní karta všechny vlastnosti z původní karty včetně uhrazených služeb a původní dekódovací karta bude deaktivována a vyřazena ze systému Skylink.
- Náhradní karty jsou pouze typu Irdeto, nikoli Nagravision nebo Viacces Orca a jsou tedy kompatibilní pouze se satelitními přijímači (dekódovacími moduly) s označením Skylink READY.
Upozornění!
Výměna karty typu Irdeto je možná pouze do vyprodaní skladových zásob karet tohoto typu. Po doprodaní zásob již nebude možné výměnu realizovat .