Často kladené dotazy

Technické aktuality

Přeladění stanic na Skylinku

Úterý 22.10.2024 | 10:00

Přestaly Vám fungovat některé programy? Váš přijímač není vybaven funkcí FastScan a je potřeba jej přeladit manuálně. Podrobnosti a návod na www.skylink.cz/preladeni.

Zhoršilo se výrazně počasí a některé programy vypadávají?

Pátek 08.11.2024 | 16:00

Důvodem zhoršené kvality televizního příjmu mohou v některých případech být i zhoršené povětrnostní podmínky na příjmové nebo vysílací straně – obraz kostičkuje, zasekává se anebo úplně vypadne (na obrazovce se objeví text „žádný signál“ nebo chybové hlášení E48-32 (E52-32)).

Více informací o vlivu počasí na kvalitu příjmu najdete zde.

Přijeli jste na chatu, chalupu nebo jste se vrátili z dovolené a programy Skylinku nehrají?

Pátek 30.08.2024 | 14:00

Nezoufejte, nejedná se o žádnou poruchu – více informací a snadné řešení najdete zde.

S čím potřebujete pomoci?

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905