Co když po delší době nepoužívání televize vaše programy nenaskočí?
Při nepoužívání satelitní televize Skylink déle než 14 dní dochází k tzv. zakódování vašich programů a jejich opětovné zprovoznění může trvat až 60 minut (v případě nevhodného satelitního přijímače bez označení Skylink READY nebo námi doporučené přijímače z našeho e-shopu i déle).
Rada pro chataře a chalupáře aneb jak spustit Skylink po delší době si můžete prohlédnout v tomto videu.
Jak postupovat?
1) Odpojte váš satelitní přijímač ze zásuvky elektrické sítě a po chvíli (stačí 10 vteřin) opět zapojte.
2) Zapněte televizor a satelitní přijímač a přepněte na některý z programů, který vám nehraje (nejlépe ČT1 HD).
3) NEPŘEPÍNEJTE mezi programy a vyčkejte, dokud program nenaskočí (přepínáním se celý proces výrazně prodlužuje).
TIP - Jak urychlíte celý proces?
Využijte možnosti zaslání tzv. autorizačního zápisu na vaši dekódovací kartu některým z následujících způsobů:
- odesláním SMS ve tvaru SKYLINK INFO celéčíslodekódovacíkarty na číslo 9035507 (např.: SKYLINK INFO 12345678901). Cena SMS je 7 Kč (pro úhradu je však potřeba mít povoleny prémiové SMS u Vašeho mobilního operátora)
- prostřednictvím Rychlé pomoci
- prostřednictvím Zákaznické zóny
- kontaktováním Zákaznického servisu - 595 694 310
K obnovení příjmu by mělo dojít do 5 minut od zaslání autorizačního zápisu. (Pokud používáte nevhodný satelitní přijímač – bez označení Skylink READY nebo námi doporučené přijímače z našeho e-shopu – může to trvat až 60 minut.).
Pokud vám ani tak programy nenaskočí, může se jednat o jiný problém – více informací najdete na stránce Proč mi nehrají programy.
Tip pro vás!
Skylink není jen televize u vás doma připojená k satelitní anténě – své oblíbené pořady můžete kdykoliv, tedy i v případě výpadku satelitního signálu, sledovat na vašem CHYTRÉM TELEVIZORU, TELEFONU, TABLETU nebo POČÍTAČI, a to díky službě Skylink Live TV.