Chybová hlášení v satelitním přijímači Skylink READY

V příjmu satelitní televize se mohou občas vyskytnout chyby způsobené nejrůznějšími vlivy. Satelitní přijímače Skylink READY dokáží tyto chyby rozpoznat a informovat diváka na televizní obrazovce prostřednictvím tzv. chybového hlášení. Toto hlášení se skládá z čísla chyby a stručného popisu.

E04-4

V přijímači není vložena dekódovací karta. Zkontrolujte, zda je v přijímači vložena dekódovací kartu Skylink.

E05-4

Neznámá karta.Ověřit správné vložení správné karty.

E06-4

Chyba karty. Překontrolujte správné vložení dekódovací karty Skylink do satelitního přijímače/modulu. Karta se vkládá čipem dozadu a nahoru, nebo čipem dozadu a dolů. Pokud ani takto nedojde k nápravě, může jít o závadu dekódovací karty. Před odesláním karty k reklamaci ale ještě doporučujeme otestovat tuto kartu v jiném satelitním přijímači (nejlépe v některé prodejně satelitní techniky).

E16-4

Program je kódovaný. Zkontrolujte parametry naladění programu, ale také, zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku. Přepněte na program ČT1 HD a vyčkejte cca 30 minut – pokud program ani tak nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).

E18-4

Program je kódovaný na základě požadavku vysílatele. Nemáte oprávnění sledovat tento program. Zkontrolujte zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku. Pokud ano, ale program po chvíli nezačne hrát, může jít o chybu karty a její komunikaci se systémem. Přepněte na program ČT1 HD a vyčkejte cca 30 minut – pokud program ani tak nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy přes Zákaznickou Zónu.

E19-4

Program je kódovaný. Zkontrolujte parametry naladění programu, ale také, zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku. Přepněte na program ČT1 HD a vyčkejte cca 30 minut – pokud program ani tak nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).

E30-4

Karta nebyla delší dobu používána. Přepněte na program ČT1 HD a vyčkejte cca 30 minut. Pokud pak daný program nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).

E106-4

Nesprávná karta. Program je kódován systémem od jiného operátora. Vložte správnou dekódovací kartu Skylink.

E106-9

Program je kódovaný. Zkontrolujte parametry naladění programu, pravděpodobně máte naladěnou špatnou předvolbu programu určenou pro jiné operátory. Správné parametry programů naleznete na webových stránkách zde.

E109-4

Program nelze dekódovat. Zkontrolujte parametry naladění programu, ale také, zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku.

E120-4

Karta se synchronizuje. Pokud se karta s vysíláním nesynchronizuje, přepněte na jiný program z nabídky Skylink a poté zpět na požadovaný program.

E48-32 (E52-32)

Není signál – problém není na dekódovací kartě Skylink. Překontrolujte nastavení přijímače a satelitní paraboly. Je zapotřebí kontaktovat techniky, kteří Vám prováděli instalaci.  


Zobrazení správného vložení dekódovací karty do dekódovacího modulu (CA modulu / CAMu) :

Cam + karta_new brand_v2_transparent.png

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905