Jak se vrátit ke Skylinku

Se satelitní televizí Skylink máte svobodu volby. Chcete-li sledovat vaše programy, stačí mít na vámi zvolené období na vaší satelitní kartě předplacen některý z programových balíčků Skylink. V opačném případě vám nehrozí žádné dluhy či sankce* či automatické prodloužení. Programy vám jen přestanou hrát. Není tedy potřeba posílat žádný požadavek na výpověď či ukončení smlouvy*. To ale neznamená, že tím bude vaše karta znehodnocena a že se ke svým programům nebudete moci v budoucnu kdykoliv vrátit. Jak na to?

  1. Pokud od ukončení příjmu vašich programů uplynulo méně než 1 rok, stačí si jen pro vaši satelitní kartu znovu předplatit některý z programových balíčků a vaše programy vám začnou opět fungovat (viz také Opětovné spuštění přijímače).
  2. Pokud od ukončení příjmu vašich programů uplynulo již více než 1 rok, je potřeba na vaší satelitní kartě nejdříve znovu registrovat služby Skylink. A stejně jako v předchozím případě už zbývá jen předplatit si některý z programových balíčků.

    Upozornění! Ověřte také, zda pro příjem Skylinku používáte správný satelitní přijímač nebo dekódovací modul (s označením Skylink READY při použití dekódovací karty typu Irdeto). V opačném případě nebude vaše satelitní karta s tímto přijímačem / modulem kompatibilní a nebude možné satelitní televizi Skylink znovu přijímat.


Aktuální ceník najdete zde a pro úhradu můžete použít některou z platebních metod, jejichž výčet najdete zde.

*Neplatí pro zákazníky, kteří si Skylink pořídili v akci se závazkem za 1 Kč.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905