Co můžete dělat v Zákaznické zóně?
Díky Zákaznické zóně máte vždy přehled o všech akčních nabídkách a sami si spravujete Váš účet a služby. Zákaznická zóna Vám umožňuje:
- mít stálý přehled o všech aktivních službách, historii objednávek či výši kreditu na Vaší dekódovací kartě,
- spravovat zákaznický účet (aktualizovat kontaktní adresu, telefon, e-mail, způsob zasílání magazínu Skylink TV),
- spravovat dekódovací karty včetně karet NEXT (registrovat, přejmenovávat, zasílat autorizační zápisy, měnit PIN kód rodičovské kontroly),
- nakupovat služby Skylink,
- zasílat dotazy prostřednictvím kontaktního formuláře.
Chcete jako první vědět o všech akčních nabídkách, výhodných slevách či nejnovějších filmech a seriálech? Dejte nám v Zákaznické zóně svůj souhlas se zasíláním zpráv a nic Vám neunikne!
Nezákazníci Skylinku (ti, kteří nevlastní dekódovací kartu) mohou v Zákaznické zóně:
- zažádat o akci Přejděte ke Skylinku za 1 Kč,
- nakoupit sateltiní přijímač/CA modul nebo satelitní komplet,
- koupit dárkový poukaz na programové balíčky Skylinku.