Často kladené dotazy
Technické aktuality
Údržba systému
Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás informovat o plánované údržbě systému, a to ve dnech 5. 12. 2025 od 18:00 do 8.12. 9:00 hod. V tuto dobu nebude možné kontaktovat Zákaznický servis prostřednictvím kontaktních formulářů.
S komunikací prosím vyčkejte, až bude systém opět funkční případně použijte Chat.
Omlouvám se za případné komplikace a děkujeme za pochopení.
Zhoršilo se výrazně počasí a některé programy vypadávají?
Důvodem zhoršené kvality televizního příjmu mohou v některých případech být i zhoršené povětrnostní podmínky na příjmové nebo vysílací straně – obraz kostičkuje, zasekává se anebo úplně vypadne (na obrazovce se objeví text „žádný signál“ nebo chybové hlášení E48-32 (E52-32)).
Více informací o vlivu počasí na kvalitu příjmu najdete zde.
Přijeli jste na chatu, chalupu nebo jste se vrátili z dovolené a programy Skylinku nehrají?
Nezoufejte, nejedná se o žádnou poruchu – více informací a snadné řešení najdete zde.
Nejste si jistí, jak uhradit předplatné za služby Skylink na další sezónu na chatě? Bližší info naleznete zde.