Rychlá pomoc

Přestaly vám fungovat některé programy? Než nás kontaktujete, zkuste svou odpověď najít zde.

Aktuální možné příčiny výpadku programů

Přeladění stanic na Skylinku

Úterý 22.10.2024 | 10:00

Přestaly Vám fungovat některé programy? Váš přijímač není vybaven funkcí FastScan a je potřeba jej přeladit manuálně. Podrobnosti a návod na www.skylink.cz/preladeni.

Zhoršilo se výrazně počasí a některé programy vypadávají?

Pátek 08.11.2024 | 16:00

Důvodem zhoršené kvality televizního příjmu mohou v některých případech být i zhoršené povětrnostní podmínky na příjmové nebo vysílací straně – obraz kostičkuje, zasekává se anebo úplně vypadne (na obrazovce se objeví text „žádný signál“ nebo chybové hlášení E48-32 (E52-32)).

Více informací o vlivu počasí na kvalitu příjmu najdete zde.

Přijeli jste na chatu, chalupu nebo jste se vrátili z dovolené a programy Skylinku nehrají?

Pátek 30.08.2024 | 14:00

Nezoufejte, nejedná se o žádnou poruchu – více informací a snadné řešení najdete zde.

Nepoužívali jste Skylink déle než 14 dní? Obnovte si příjem zasláním autorizačního zápisu.

Zadejte prosím číslo vaší satelitní karty:

Pokud výše uvedené informace váš problém neřeší, odpovězte postupně na následující otázky a Rychlá pomoc vám nabídne možné řešení.

Hraje vám alespoň jeden libovolný program?
Ne
Ano

Problém není na straně Skylinku, ale na vašem satelitním přijímacím zařízení.

Posuďte, která z možných příčin tohoto stavu se vás týká a postupujte podle odpovídajícího doporučení.

Měnil jsem nastavení přijímače Vyměnil jsem přijímač Měnil jsem některou z dalších částí satelitního přijímacího zařízení (anténu, LNB, kabeláž, konektory, ...) Neprováděl jsem žádné změny

Doporučujeme vám nejdříve obnovit tovární nastavení satelitního přjímače a poté jej znovu nastavit pro příjem programů Skylinku.

Při ladění programů postupujte podle návodu k obsluze vašeho přijímače s použitím příslušných parametrů pro naladění.

Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Nový satelitní přijímač je potřeba nastavit pro příjem programů Skylinku.

Při ladění programů postupujte podle návodu k obsluze vašeho přijímače s použitím příslušných parametrů pro naladění.

Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zapojeny.

Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje Všechny kabely jsou zapojeny správně, ale programy stále nehrají
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Příčina problému bude pravděpodobně ve vašem satelitním kompletu (satelitní anténa, kabeláž, konektory, …). Kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Příčinou může být závada některé z části satelitního přijímacího zařízení.

Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zapojeny.

Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje Kabely jsou správně zapojeny, ale televize stále nehraje
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Obraťte se prosím na svého technika, aby zkontroloval nastavení vašeho satelitního kompletu.
Hraje vám ČT24?
Ne
Ano

Problém není na straně Skylinku, ale na vašem satelitním přijímacím zařízení.
Patrně nemáte anténu nasměrovánu na Astru 23,5°E, ale na jiný satelit.

Posuďte, která z možných příčin tohoto stavu se vás týká a postupujte podle odpovídajícího doporučení.

Měnil jsem nastavení přijímače Vyměnil jsem přijímač Měnil jsem některou z dalších částí satelitního přijímacího zařízení (anténu, LNB, kabeláž, konektory, ...) Neprováděl jsem žádné změny

Doporučujeme vám nejdříve obnovit tovární nastavení satelitního přjímače a poté jej znovu nastavit pro příjem programů Skylinku.

Při ladění programů postupujte podle návodu k obsluze vašeho přijímače s použitím příslušných parametrů pro naladění.

Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Nový satelitní přijímač je potřeba nastavit pro příjem programů Skylinku.

Při ladění programů postupujte podle návodu k obsluze vašeho přijímače s použitím příslušných parametrů pro naladění.

Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zapojeny.

Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje Všechny kabely jsou zapojeny správně, ale programy stále nehrají
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Příčina problému bude pravděpodobně ve vašem satelitním kompletu (satelitní anténa, kabeláž, konektory, …). Kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Příčinou může být závada některé z části satelitního přijímacího zařízení.

Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zapojeny.

Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje Kabely jsou správně zapojeny, ale televize stále nehraje
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Obraťte se prosím na svého technika, aby zkontroloval nastavení vašeho satelitního kompletu.
Máte jistotu, že máte předplacen balíček obsahující programy, které postrádáte?
Ne
Ano

Zadejte prosím číslo vaší satelitní karty:

Pokud odpovídající programový balíček předplacen nemáte, je potřeba si jej znovu předplatit.
V opačném případě, pokud daný balíček předplacen máte, vraťte se zpět k poslední zodpovězené otázce a místo NE zvolte ANO.

Výčet programů v jednotlivých balíčcích najdete zde.

Pokusil jste se obnovit příjem programů zasláním tzv. autorizačního zápisu?
Ne
Ano

Zaslání autorizačního zápisu může pomoci v obnovení příjmu nehrajících programů zejména v těchto případech:

  1. Pokud je satelitní přijímací zařízení déle než 14 dnů mimo provoz.
  2. Pokud používáte necertifikovaný satelitní příjímač bez označení Skylink READY.

Zadejte prosím číslo vaší satelitní karty:

Obnovil se příjem programů?
Ne
Ano

Jsou-li programy stále nedostupné, může být další příčinou nesprávné vložení satelitní karty v přijímači / dekódovacím modulu.

Vyzkoušejte následující doporučení:

  1. Zkontrolujte, zda máte správně vloženu satelitní kartu ve vašem satelitním přijímači / dekódovacím modulu.
  2. V případě dekódovacího modulu, zkontrolujte jeho správné vložení do televizoru.
  3. Používáte-li satelitní kartu, přetřete její kovový čip kancelářskou gumou. Kartu pak opět vložte do satelitního přijímače / dekódovacího modulu.
  4. Vyjměte satelitní kartu nebo CAM modul a ověřte si funkčnost v jiném (ověřeném) satelitním přijímači - nejlépe u vašeho prodejce satelitní techniky.
Doporučení jsem vyzkoušel a všechny programy již fungují. Všechna doporučení jsem vyzkoušel a obnovení příjmu programů se ani tak nepodařilo.

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

Pokud se vám obnovení příjmu programů nezdařilo, pak může jít již jen o závady k jejichž odhalení a vyřešení potřebujete odbornou pomoc - kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky.

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905